Día internacional de la llingua materna

[LLI]
Dende hai 15 años, cada 21 de febreiru, la UNESCO (Organización de las Naciones Unidas pa la Educación, la Ciencia y la Cultura) y los sous asociaos, celebran el Día Internacional de la Llingua Materna. Con esti motivu, AGORA País Llionés entama una Mesa pública sobro la situación llegal actual de la llingua llionesa, onde fueron convocadas tódalas asociaciones que trabayan nel nuestru país en favor del llionés.

Esta actividá pretende destacar la importancia de la diversidá llingüística y el plurillingüismu, trescurríos más de siete años ensin que la Junta de Castilla y León nun desenvolviera’l mandatu del artículu 5.2 del sou propiu Estatutu d’Autonomía, y tras la denuncia de dellas asociaciones ante’l Conseyu d’Europa pola desproteición de l’amentada Comunidá Autónoma y del Estáu Español.

Esti actu públicu, que va tener llugar nel Ateneo Varillas (C/ Varillas 3, 1º Dta.) el día 21 de febreiru a las 20:00 horas, va amosar onde s’atopan las posiciones del movimientu en defensa la llingua, y va ser, amás, el niciu d’una campaña d’AGORA País Llionés en favor de la ensiñanza en llionés.

 

[GAL]
Desde hai 15 anos, cada 21 de febreiro, a UNESCO (Organización das Nacióis Unidas para a Educación, a Ciencia e a Cultura) e os seus asociados, celebran o Día Internacional da Lingua Materna. Co gallo disto, AGORA País Llionés organiza unha Mesa pública sobre a situación legal actual da lingua lionesa, onde foron convocadas tódalas asociacióis que traballan no noso país en favor do lionés.

Esta actividade pretende destacar a importancia da diversidade lingüística e o plurilingüismo, transcorridos máis de sete anos sen que a Junta de Castilla y León non desenvolvese o mandato do artigo 5.2 do seu propio Estatuto de Autonomía, e tras a denuncia de varias asociacióis ante o Consello de Europa pola desprotección da devandita Comunidade Autónoma e do Estado Español.

Este acto público, que terá lugar no Ateneo Varillas (Rúa Varillas 3, 1º Dta.) o día 21 de febreiro ás 20:00 horas, mostrará onde se atopan as posicióis do movemento en defensa da lingua, e será, ademais, o inicio dunha campaña de AGORA País Llionés en favor do ensino en lionés.

 

[CAS]
Desde hace 15 años, cada 21 de febrero, la UNESCO (Organización de las Naciones Unidas para la Educación, la Ciencia y la Cultura) y sus asociados, celebran el Día Internacional de la Lengua Materna. Con este motivo, AGORA País Llionés organiza una Mesa pública sobre la situación legal actual de la lengua leonesa, donde han sido convocadas todas las asociaciones que trabajan en nuestro país en favor del leonés.

Esta actividad pretende destacar la importancia de la diversidad lingüística y el plurilingüismo, transcurridos más de siete años sin que la Junta de Castilla y León no haya desarrollado el mandato del artículo 5.2 de su propio Estatuto de Autonomía, y tras la denuncia de varias asociaciones ante el Consejo de Europa por la desprotección de dicha Comunidad Autónoma y del Estado Español.

Este acto público, que tendrá lugar en el Ateneo Varillas (C/ Varillas 3, 1º Dcha.) el día 21 de febrero a las 20:00 horas, mostrará donde se encuentran las posiciones del movimiento en defensa de la llingua, y será, además, el inicio de una campaña de AGORA País Llionés en favor de la enseñanza en leonés.