Manifiestu Autonomía País Llionés

Manifiestu Autonomía País Llionés Velaí’l nuesu manifiestu pola autonomia’l País Llionés, marcando la postura d’Agora País Llionés ante’l processu de lluita pola autonomía entamáu. Que sirva pal alderique y pal avance y desendolque dun llionesismu tresfomador de crase, feminista y soberanista. De la autonomía a la lliberación social y nacional! Versión en castellano https://www.scribd.com/document/546477061/Manifiesto-Autonomia-Pais-Lliones-version-Cast Versión…

La crisis territorial leonesa y su dimensión popular

Güei 23 d’abril, fiesta de la absurda autonomía «Castilla y León», ye un bon día pa lleer esti escritu del nuesu compañeiru Ignacio Redondo, espublizáu n’orixe na revista «Viento Sur». Encalca nesti enllazu pa ver l’escritu.

Manifiesto del 1º de mayo de 2017

El 1º de Mayo es un día más para luchar y actuar, aunque la práctica de los sindicatos y partidos herederos de aquella izquierda olvidadiza y traidora lo hayan convertido en un simple día de fiesta, donde se acepta y se silencia la derrota de la clase trabajadora, empujando a la juventud a la pasividad…

Asoleyamos El Pegollu nº5

Quintu númaru del nuesu voceiru nacional, nel que vas poder ller informes sobro’l CTR de San Román de la Vega y los CIE, esas cárceles del racismu qu’abondan por Europa. Tamién una entrevista d’actualidá cola campaña d’apoyu a los 10 de Zaragoza, a quien-yes agraecemos la súa bona disposición. Amás siguimos cola seición de los…

¡El Pegollu nº4 ya está en la calle!

Ya puedes leer el cuarto número de nuestro boletín nacional, con nueva maquetación (en un formato más grande y colorido) pero con unos contenidos igual de interesantes o más, porque en este número contamos con dos colaboraciones que agradecemos cariñosamente: la de D*V*G, que nos deja alguna de sus poesías, y la del Coletivo de…