Manifiestu’l Primeiru mayu de 2018

Un nuevo 1º de mayo y otra nueva oportunidad para visibilizar la situación de nuestra clase trabajadora en el País Llionés, pero sin apenas novedad en la misma: se acentúan los efectos de las políticas de desgaste de nuestras condiciones de vida; aumentan las violencias sistémicas; persisten tanto los intentos depredadores de recursos energéticos y…

8M – Pola fuelga las muyeres!

A la fuelga compañeira, nun vaigas trabachar. Deixa’l cazu y ferramienta, el tecláu ya l’Ipad. A la fuelga diez! A la fuelga cien! A la fuelga madre ven tu tamién. A la fuelga cien! a la fuelga mil! You por eļļas madre, ya eļļas por mi. Contra l’estáu machista vámonos a ļļevantar(e), vamos tó(da)las mucheres…

20N: Contra el fascismo ni un paso atrás

Un 20 de noviembre más, leoneses y leonesas volvemos a salir a las calles para dejar claro que no hay espacio para el fascismo ni para el nazismo. Tenemos claro que el fascismo es la fuerza de choque que utiliza el capitalismo cuando este ve peligrar sus privilegios. La fuerza a la que los grandes…

Ante la invitación de Leonoticias.com a Martín Villa

Paez una broma, pero ye una realidá cafiante: outra vuelta que vien un personaxe de la dictadura a falar de democracia, Transición y d’España. Nesti casu ye peor aínda, porque ye dientru de los actos d’un xornal dixital, cola sovención de la Deputación de Llión y el Conceyu de la Ciudá de Llión, polo tanto…