I Conceyu de la Esquierda Llionesa

Veleiquí’l programa d’actividaes que se desenvolverán nel I Conceyu de la Esquierda Llionesa nos días 14 y 15 d’outubre, nel Ateneo Varillas de la Ciudá de Llión. Tódalas actividaes son abiertas al públicu pero pa las mesas de trabayu ye obligáu enantes inscribise nellas, de baldre, nos enganches detallaos nel programa. SÁBADU 14 D’OUTUBRE 10,00….

Ensin autodetermín nun hai democracia

Hai 33 meses qu’AGORA País Llionés s’asitióu a favor de la consulta catalana pol dereitu a decidir. Anguaño, a las puertas de la data del referéndum que vai perguntar la gana (ou non) de formar una república catalana, vémonos na responsabilidá de repitir qu’ensin autodetermín nun hai democracia y, poro, a denunciar a los partíos…

Manifiesto del 1º de mayo de 2017

El 1º de Mayo es un día más para luchar y actuar, aunque la práctica de los sindicatos y partidos herederos de aquella izquierda olvidadiza y traidora lo hayan convertido en un simple día de fiesta, donde se acepta y se silencia la derrota de la clase trabajadora, empujando a la juventud a la pasividad…

Manifiesto del 23A de la Izquierda Leonesa

Este domingo 23 de abril, a las 20 horas en la Ciudad de León, las organizaciones de la izquierda del País Leonés organizamos una Fiesta de Resistencia, colaborando todas por primera vez en base al siguiente Manifiesto: Por el presente manifiesto, las diferentes organizaciones políticas representativas de la izquierda leonesa (Agamecha, AGORA País Llionés, Mocedá…

Na defensa del tren nel País Llionés

Presentóuse, na ciudá de Zamora, la Plataforma pol Ferrocarril del País Llionés, na que dellas organizaciones del país vamos axuntanos en favor d’un tresporte esencial pa la nuesa sobrevivencia nesta parte del mundu, pero tamién a nivel global, polos sous valores ambientales y sociales. El tren pol que vamos puxar ye’l tren convencional; el que…