Gerrarako eta militarismorako aurrekontua handitu dela salatu dute

Kakitzat Koordinakunde Antimilitaristak, Bilboko Kuartel Militarraren aurrean gerrarako eta militarismorako aurrekontua handitu dela salatu du

Kontzentrazioak Bilboko Koartelamendu Militarraren aurrean, 2023rako urrekontuetan. gastu militarraren igoera salatu du; zehazki, 27.617 milioi euro: 75 milioi euro egunero.Larunbat honetako prekarietatearen, pobreziaren eta murrizketen aurkako eta bizi- baldintza duinen aldeko manifestazioaren aldeko ekimena

Bilbo, azaroak 17, osteguna

Kakitzat Koordinatzaile Antimilitaristak elkarretaratzea egin du Bilboko Kuartel Militarraren aurrean. 2023rako aurrekontuetan gastu militarra handitu dela salatzeko; Zehazki, 27.617milioi euro: 75 milioi euro, egunero, gerrarako eta militarismorako. Defentsa Ministerioaren aurrekontua % 26 handitu da 2023rako, eta 12.827miliokoa da. Horrez gain, 7.743 milioi inbertsiora bideratzen da (I+G eta industria militarrei armak ordaintzeko). Honi gehitu behar zaizkio “Armamentu Programa Bereziak”, gutxienekoa, 4.902 milioi euro.

Elkarte antimilitaristak adierazi du gatazken militarizazioak krisi energetikoa eta ingurumen globala azkartzen dituela. Are gehiago, munduko milioika eta EAEko milaka familiaren bizi-baldintzak okertzen.

Bilboko Kuartel Militarraren aurrean garatutako ekimenaren bidez nahi izan da:

Alde batetik, gastu militarrera bideratutako aurrekontuaren gehikuntza salatzea. Eta bestetik, larunbatean, bizi-baldintza duinen eske egingo den manifestazioa babestea.

Prekarietatea, murrizketa sozialak, pobrezia eta gastu militarra txanpon beraren aurpegiak dira.

Hori dela eta, Kakitzatek eskatzen du:

-NATOren errusiarren inbasioa eta tropen eta armen bidalketa bertan behera uztea.

-Gastu militarren murrizketa eta arma-fabrikei dirulaguntzak emateari uztea.

-Europako oligarkiak eta armamentuak bere etekinak zuritzen dituen paradisu fiskalak eraistea.

Protesta honen bidez adierazi da gerra orok pertsonen hilketa dakarrela berekin, emakumeen aurkako sexu-indarkeria eta indarkeria erabiltzeari uko egiten dioten gizonen aurkako jazarpena. Horregatik, gerra honetan parte hartzearen «aurka» daudenentzat mugak irekitzea eskatzen du.

Kakitzat-ek salatu du NATOko estatuek babesa eta eskubide unibertsala debekatzen dituztela bi aldeetako milaka gizoni, borrokari uko egiten diotenei. Gatazka-eremura armak bidaltzen dituen bitartean gatazka areagotuz.

Armadaren kontrako Intsumisoek 90eko hamarkadan bultzatutako mobilizazioa da hau. horietako batzuek Basauriko espetxea amaitu ziren 2 urte, 4 hilabete eta egun bateko kartzela-zigorrarekin.

Gerrarako eta militarismorako aurrekontua handitu dela salatu du Kakitzat-ek – Bilbo – Uriola.eus
Kakitzat denuncia que los presupuestos de 2023 plantean un gasto de 75 millones diarios en gasto militar


La Koordinadora Antimilitarista Kakitzat denuncia ante el Acuartelamiento Militar de Bilbao el aumento del presupuesto destinado a la guerra y el militarismo

Concentración frente al Acuartelamiento Militar de Bilbao en denuncia del incremento del gasto militar en los presupuestos para el año 2023. En concreto, 27.617 millones de euros: 75 millones de euros diarios.Iniciativa en apoyo a la manifestación de este sábado contra la precariedad, los recortes sociales, la pobreza y en demanda de unas condiciones de vida dignas

Bilbao, jueves 17 de noviembre

La Koordinadora Antimilitarista Kakitzat se concentra ante el Acuartelamiento Militar de Bilbao en denuncia del incremento del gasto militar en los presupuestos para el año 2023. En concreto, 27.617 millones de euros: 75 millones de euros destinados cada día a la guerra y el militarismo.

El presupuesto del Ministerio de Defensa para el año 2023 aumenta un 26% y alcanza los 12.827 millones. Además, se destina a inversiones 7.743 millones entre I+D y pago de armas a las industrias militares. A sumar los “Programas Especiales de Armamento” del ejército que alcanzarán, como mínimo, los 4.902 millones de euros.

La asociación antimilitarista declara que la militarización de los conflictos acelera la crisis energética y medioambiental global y perjudica aún más a las economías más frágiles, conllevando mayores dificultades para llegar a fin de mes y cubrir sus necesidades básicas a millones de personas y agravando las condiciones de vida de miles de familias vascas.

Mediante la iniciativa desarrollada ante el Acuartelamiento Militar de Bilbao se ha querido denunciar el aumento del presupuesto destinado al gasto militar y apoyar la manifestación de este sábado en demanda de unas condiciones de vida dignas. La precariedad, los recortes sociales, la pobreza y el gasto militar son caras de la misma moneda.

Por este motivo desde Kakitzat se exige el cese de la invasión rusa y del envío de tropas y armamento por parte de la OTAN, el incremento del gasto militar y las subvenciones a las fábricas de armas, a la par que reclama el desmantelamiento de los paraísos fiscales donde oligarquías europeas e industrias de armamento blanquean sus beneficios.

A través de esta protesta se ha declarado que toda guerra lleva aparejado el asesinato de personas, la violencia sexual contra las mujeres y persecución a aquellos hombres que se niegan a ejercer la violencia. Por ello demanda la apertura de las fronteras para quienes «se oponen» a participar en esta guerra.

Kakitzat denuncia que los estados de la OTAN prohíben refugio y el derecho universal a la objeción de conciencia a miles de hombres de ambos bandos que se niegan a combatir, mientras envía armas a la zona de conflicto y anuncian aumentos de su presupuesto militar, recrudeciendo así el conflicto.

Movilización impulsada por insumisos al ejército en la década de los 90, algunos de ellos terminaron en la prisión de Basauri o juzgados con peticiones de 2 años, 4 meses y un día de cárcel.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail