Xarxa Feminista PV

25 de Novembre 2024. Día Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

Domingo 17 de noviembre de 2024

PDF - 61.6 KB
ASSASSINADES DEL 1 de NOVEMBRE DE 2023 AL 31 D’OCTUBRE DE 2024

ACTES AL VOLTANT DEL 25 DE NOVEMBRE

València

MANIFESTACIÓ A VALÈNCIA 24 DE NOVEMBRE DE 2024

Des del dolor i la ràbia, els feminismes ens organitzem

Enguany pel 25N, prenem els carrers unides en el dolor i la ràbia per la gestió criminal de la catàstrofe de la dana, una expressió més de com el capital violent va en contra de la vida. Les violències masclistes i racistes són estructurals, i en contextos de crisi aquestes s’invisibilitzen i s’agreugen amb la complicitat criminal de patriarcat i capital. Davant això, els feminismes responem organitzant-nos i treballant una resposta col·lectiva, no només a aquesta catàstrofe, sinó a la crisi permanent a què ens aboca el capital.

Diumenge 24 eixim al carrer! (manifestació mixta)

Estació del Nord a les 18h

Seguim lluitant per erradicar les violències masclistes, especialment en contextos de catàstrofe com la DANA o de guerra com la que viuen els pobles palestí i libanès.

Davant d’aquells qui posen el capital per sobre la vida, davant l’immobilisme en un context de misèria, davant d’aquells que neguen el feminisme com una proposta alliberadora per totes! Per un futur de suport mutu i esperança.

Des del dolor i la ràbia, les feministes plantem cara!

Este diumenge, ens veiem als carrers!

Assemblea Feminista de València

MANIFESTACIÓ A VALÈNCIA 25 DE NOVEMBRE DE 2024

Anirem totes de negre i/o lila com sempre.

Es prega respectar l’organització de la manifestació, la pancarta de capçalera la portaran dones supervivents de violència de gènere.

A continuació hi haurà un espai per a les dones amb problemes de mobilitat.

Després d’elles es col·locaran les organitzacions de dones amb les seues pancartes i cartells i a continuació les organitzacions mixtes.

Preguem a les batucades que recorden que no és un dia de festa és un dia de dol i els ritmes han de ser concordes a la reivindicació.

L’itinerari serà l’habitual. Eixida des de Porta de la Mar, Colón, Xàtiva, Marqués de Sotelo per a finalitzar en la plaça de l’Ajuntament.

Tancarà la manifestació l’actuació del Cor Dona Veu i es llegirà el manifest per dones supervivents i acompanyant a la lectura dels noms de les dones assassinades estarà la LesbianBanda.

País Valencià

Sagunt

PDF - 1 MB
PROGRAMA

Comentar este artículo

SPIP | esqueleto | | Mapa del sitio | Seguir la vida del sitio RSS 2.0