Xarxa Feminista PV

Mallorca: Fallece la mujer que fue quemada por su pareja en Alcúdia

Lunes 8 de agosto de 2016

Comunicat de la Coordinadora Feminista de València

La Coordinadora Feminista de València manifesta la seua condemna per dos assassinats masclistes que eleven a 37 dones, i 2 menors, les assassinades en 2016, 4 al País Valencià.

La dona, que eleva a 36 els assassinats, es Xue Sandra de 32 anys, va ser cremada amb gasolina per la suea parella el passat 29 de juny. Ha ha mort el 8 d`agost. En l’Alcúdia (Mallorca).

La dona havia decidit separarse i l’home, a la presó, ha declrat que volia assassinarla abans de que el deixase.

Las dona que eleva a 37 els assassinats, es Pilar Mendoza de 65 anys ha sigut assassinada per la exparella de la seua filla, a tirs al carrer en Jerez de la Frontera (Cádiz), el 8 d’agost. La seva filla Yolanda N. de 33 anys segueix molt greu a l’UCI de l’ Hospital de Jerez. Després s’ha suïcidat.

Ja no volem manifestacions de condemna.

Volem accions urgents per al compliment del deure d’assegurar i garantir el dret de les dones a una vida sense violència

COM ÉS EL NOMBRE DE DONES ASSASSINADES SUPORTABLE PER A L’ESTAT I LA SOCIETAT? I DE CRIATURES? NO HI HA LÍMIT?

Desde la Coordinadora Feminista de València responsabilitzem directament als governs, locals,autonòmics i de l’estat de l’Espanya, d’aquest assassinat.

No hi ha temps, no hi ha excuses, JA.

LA LLUITA CONTINUA. ENS VOLEM VIVES I LLIURES

CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA, AUTODEFENSA FEMINISTA

Información:

ultimahora.es 08-08-2016

Xue Sandra Saura la mujer de 32 años que fue quemada con líquido inflamable por su pareja en Alcúdia el pasado mes de junio, ha fallecido este lunes por la mañana en el hospital Vall d’Hebron de Barcelona debido a las complicaciones derivadas de sus heridas.

La familia ha querido mostrar su «agradecimiento» por las «muestras de apoyo» recibidas por la sociedad en las últimas semanas, tras el suceso.

Los hechos sucedieron el pasado 29 de junio en una casa situada en el Camí de s’Hort del Moro en Alcúdia. El agresor, Carlos Peña, roció a Xue con gasolina y después le prendió fuego. La mujer pudo huir de la vivienda con su hijo de 2 años de edad en brazos, que no sufrió heridas de gravedad.

La pareja, de nacionalidad española, residía en esta casa de campo. El hombre fue detenido por la Guardia Civil y se encuentra en prisión preventiva. Al parecer, la joven le había comunicado que quería romper la relación con él.

Ante la jueza, el detenido manifestó «reconozco los hechos y me declaro culpable». Durante su declaración, el encausado ha reconocido que tenía intención de matarla ante la posibilidad de que le dejase: «Si no está conmigo, no está con nadie», espetó en varias ocasiones.

Malorca: En estado crítico una mujer de 32 años quemada por su pareja en Alcúdia

Comentar este artículo

SPIP | esqueleto | | Mapa del sitio | Seguir la vida del sitio RSS 2.0