PCPV


Benvolguts camarades:

Amb l'enviament a tota l'afiliació del qüestionari i la carta de Julio Anguita, Paco Frutos i Felipe Alcaraz s'inicia el procés de debat en l'organització del Partit per a l'elaboració del Manifest Programa del PCE, procés que es vol molt participatiu.

Cada afiliat haurà de reflexionar sobre les qüestions que es demanen al qüestionari i pensar les seues respostes per a portar-les a l'Assemblea de la seua Agrupació o Comarca, a la qual haurà de ser convocat pròximament, d'acord amb un calendari coordinat pel Comité Comarcal i la secretaria d'Organització. Les Comarques tenen de termini fins a dissabte 24 de juny per a elaborar les seues propostes, sintetitzant en el seu cas les propostes de les Agrupacions i lliurant-les fins a dilluns 26 de juny al Comité Nacional (C/Taula de Canvis, 8, 1ª, València, fax 963153145, e-mail pcpv@nodo50.org) per al seu estudi i síntesi en la seua reunió d'1 de juliol, elaborant així una proposta del PCPV que junt a les de les demés organitzacions i fronts de treball serà el material sobre el que treballarà la Comissió de Redacció.

La secretaria de Formació i Debat farà el seguiment del debat junt a la d'Organització, garantint que les propostes d'Agrupacions i Comarques rebudes per correu electrònic (mailto:pcpv@alteritat.net) abans del 24 de juny siguen exposades en la web del PCPV, http://www.nodo50.org/pcpv .

Queridos camaradas:

Con el envío a toda la afiliación del cuestionario y la carta de Julio Anguita, Paco Frutos y Felipe Alcaraz se inicia el proceso de debate en la organización del Partido para la elaboración del Manifiesto Programa del PCE, proceso que se quiere muy participativo.

Cada afiliado deberá reflexionar sobre las cuestiones que se preguntan en el cuestionario y pensar sus respuestas para llevarlas a la Asamblea de su Agrupación o Comarca, a la cual deberá ser convocado próximamente, de acuerdo con un calendario coordinado por el Comité Comarcal y la secretaría de Organización. Las Comarcas tienen de plazo hasta el sábado 24 de junio para elaborar sus propuestas, sintetizando en su caso las propuestas de las Agrupaciones y entregándolas hasta el lunes 26 de junio al Comité Nacional (C/Taula de Canvis, 8, 1ª, València, fax 963153145, e-mail pcpv@nodo/50.org) para su estudio y síntesis en su reunión de 1 de julio, elaborando así una propuesta del PCPV que junto a las de las demés organizaciones y frentes de trabajo será el material sobre el que trabajará la Comisión de Redacción.

La secretaría de Formación y Debate hará el seguimiento del debate junto a la de Organización, garantizando que las propuestas de Agrupaciones y Comarcas recibidas por correo electrónico (mailto:pcpv@alteritat.net) antes del 24 de junio sean expuestas en la web del PCPV, http://www.nodo50.org/pcpv .

Rafael Pla López
secretari de Formació i Debat del PCPV
Paco García Mancheño
secretari d'Organització del PCPV